X סגירה
 

Uitmarkt – הפנינג מוסיקלי של סוף הקיץ באמסטרדם

היכונו! עונת התרבות נפתחת

עונת התרבות נפתחת באמסטרדם בקול תרועה עם פסטיבל Uitmarkt העצום במימדיו ובכמות המבקרים העומדת לפקוד אותו. פסטיבל זה מתקיים במספר מקומות ברחבי העיר כולל הוונדל פארק וגם בליידספליין- אזור המוזיאונים ומרכזה התרבותי של אמסטרדם. 

פסטיבל אלט-מרק (Uitmarkt) הוא חגיגה בלתי פוסקת של אירועים ומופעים רבים: מופעי ג'אז, היפ הופ, מוזיקה קלאסית, מופעי תיאטרון, מחול ועוד. במהלך סוף השבוע החגיגי הזה ישנן מסיבות הנמשכות עד אור הבוקר, מופעי קולנוע, מוזיקה וכל ז'אנר תרבותי שישנו. 

ברוכים הבאים לאירוע התרבות הגדול והפופולארי ביותר בהולנד. בפסטיבל ישתתפו מעל 2000 אמנים שיופיעו על כשלושים במות בכל רחבי אמסטרדם. אל הפסטיבל צפויים להגיע כחצי מיליון איש, כך שבהחלט לא תהיו במקום לבד... (מידע מורחב תמצאו במדריך אמסטרדם למטייל הישראלי)

פסטיבל אלט-מרק אמסטרדם (Uitmarkt)

מוזיקה מן העבר יחד עם המוזיקה של העתיד

פסטיבל Uitmarkt מארח מגוון רחב של אמנים מכל קשת הסגנונות ומכל הגילאים. כאן תוכלו לראות איך מוזיקה מן העבר- מוזיקה קלאסית לסוגיה, משתלבת עם המוזיקה של העתיד- מוזיקאים צעירים וכשרונות שזה עתה התגלו המקבלים לראשונה במה להופיע עליה. הם יבצעו מוזיקת אופרה ויצירות מוזיקה קלאסית אך גם מוזיקה עכשווית, מוזיקת היפ הופ, פופ ולהיטים חמים שמתנגנים בכל מקום או שירים פרי יצירתם. זה המקום בו כל הסגנונות נפגשים ונהיים דבר אחד שלם- תרבות.

שוק ספרים והרבה פעילויות לילדים

אחד האירועים הצבעוניים המתקיימים במהלך הפסטיבל הוא שוק ספרים. בשוק הספרים מוצעים ספרים שלא תמצאו על המדפים, ספרים עתיקים וספרים בשפות שונות. גם אם אינכם מתכננים לקנות ספר בהולנדית, האווירה המיוחדת והאנרגיות שישנן במקום מצדיקות הצצה אליו. 

פסטיבל בסדר גודל כזה מציע כמובן גם מגוון פעילויות לילדים: מופעי מוזיקה ומחול, הצגות, הפעלות ויצירה. את כל המידע אודות הפעילויות לילדים ובכלל ניתן לקבל בדלפק המודיעין של הפסטיבל הנמצא ליד מוזיאון ואן גוך ברובע המוזיאונים- האתר המרכזי של הפסטיבל.

סוף שבוע של חגיגות

פסטיבל Uitmarkt הוא האירוע שלו מצפים ההולנדים כל השנה. אמנם הוא נמשך סוף שבוע אחד בלבד אך זהו סוף שבוע מרוכז מלא במוזיקה, מסיבות, מופעי קברט, הצגות, אופרה וריקודים כך שכל אחד מן ההולנדים והתיירים המגיעים למקום ימצא את האירועים המדברים אליו.

לאתר הרשמי : Uitmark

 

כתבות שאולי יעניינו אותך