X סגירה
 

מרתון המוזיקה של ניו יורק

כוכב נולד במימדי ענק

מה דעתכם להלך לכם ברחבי מנהטן וברוקלין ולשמוע מוזיקה ביותר מ- 80 מקומות? שהיה בניו יורק לקראת סוף אוקטובר, ב- 21-25 לחודש תספק לכם חויה מוזיקלית אדירה.

בימים אלה מתקיים מרתון המוזיקה של ניו יורק המהווה פלטפורמה ענקית לגילוי כוכבים חדשים ונולדים מכל העולם. כל אחת מתכניות הריאליטי מגלות מדי שנה כמה כוכבים חדשים אשר עם עבודה קשה מצליחים להאיר גם לאחר שכבו אורות הזרקורים באולפן, אך מרתון המוזיקה עושה זאת בעוצמות אדירות.

כל המעוניינים להתקדם בדרכם המוזיקלית חולמים שמפיק מוזיקלי יקרה בדרכם ופשוט יגלה אותם. הסיכויים שהדבר יתרחש כשישירו במרתון המוזיקה הם גבוהים.

34 שנה של מוזיקה חדשה

מרתון המוזיקה של ניו יורק, CMJ, נחשב לאחת הפלטפורמות החשובות ביותר בעולם לגילוי כשרונות צעירים ומוזיקה צעירה. במשך 34 שנה ברציפות עולים על במות ניו יורק אמנים החשים כי יש להם מה להגיד ורוצים להשמיע את המוזיקה שלהם.

השנה אמורים להשתתף בפסטיבל מעל 1400 אמנים צעירים וברחובות ניו יורק יסתובבו להם ממקום למקום מעל 120000 חובבי מוזיקה אשר רוצים להיות אלה שישמעו בפעם הראשונה את האמן אשר בעוד שנים ספורות יהיה מוכר כבר לכולנו.

בימים אלה בהם יתקיים הפסטיבל מיטב מועדוני הלילה, התיאטראות ובתי הקפה יהיו מלאים באמנים צעירים שיביאו מוזיקה חדשה ומרעננת.

לטייל בעקבות המוזיקה

אין ספק כי עבור אנשי העסקים העוסקים בתחום המוזיקה: סוכנים, מפיקים ועוד ימי הפסטיבל הם ימי עבודה לכל דבר אשר בהם הם צריכים לעבוד במלוא המרץ.

עבור שאר מבקרי המרתון שבאים בכדי לשמוע מוזיקה טובה ומעניינת כדאי להצטייד במפת הפסטיבל ולטייל ברחבי ניו יורק בעקבות המוזיקה. כך ניתן לשלב בין טיול בעיר לשמיעת מוזיקה טובה. ולפני שתגיעו, אל תתפלאו אם תפגשו שם אמנים ישראלים שבאו לנסות את מזלם על הבימה הגדולה ביותר בעולם לגילוי מוזיקאים צעירים. עברי לידר, תמר אייזנמן והרכבים כמו קרוסלה, איזבו ועוד כבר היו שם. כנראה שהם גם לא האחרונים...

מוסיקאים שרוצים להשתתף ולשמוע פרטים יכולים לפנות דרך האתר הזה.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך